TERMENI ȘI CONDITII
DEFINIȚII ȘI TERMENI
În cuprinsul prezentului document, termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă, altfel, înțelesurile specificate mai jos:
eToys.ro este pagina web administrata de catre EASY MEDIA SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, Str. Tintasului, Nr. 21, sector 1, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/2081/2013, cod unic de înregistrare fiscală RO21295559 (în continuare “eTOYS” sau “noi“).
Mărci înregistrate – mărcile înregistrate ale EASY MEDIA, producatorilor sau partenerilor eTOYS
Site – Site-ul aparținând EASY MEDIA, care se află la adresa www.etoys.ro, prin intermediul caruia Utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de către eTOYS.
Cumpărător – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Utilizator – persoana care acceseaza Site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client / Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale etc.)
Comanda – documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Contract – o comandă confirmată de către ETOYS, prin care ETOYS este de acord să livreze Clientului produse, iar Clientul este de acord să efectueze plata acestora, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului, ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Continut – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorilor de către ETOYS prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al ETOYS; informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de ETOYS într-o anumită perioadă; date referitoare la ETOYS.
Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general despre ETOYS, produsele comercializate de acesta, ale partenerilor săi, cât și alte informații considerate de ETOYS ca fiind de interes pentru Utilizatori. ETOYS este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului. Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale ETOYS și ale terților, prevăzute de legislația în vigoare.

RĂSPUNDERE
ETOYS nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.
Preturile produselor de pe acest site sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
Preturile afisate pe site nu sunt identice cu cele din reteaua magazinelor ETOYS, astfel ca pot aparea diferente intre pretul produsului afisat pe site si cel afisat in reteaua magazinelor ETOYS. Toate produsele prezentate pe acest site sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil.
ETOYS își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.
Orice problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
ETOYS nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor. ETOYS nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.

DREPTUL DE RETUR
Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la data in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului achizitionat.
Pentru a isi exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa informeze eTOYS cu privire la decizia de retragere din Contract, fara invocarea unui motiv, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa info@etoys.ro.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, ETOYS isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat, astfel:
– pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

CUM COMANZI
Navigheaza prin magazinul de jucarii. Adauga produsele dorinte in cos. Plaseaza comanda.
In functie de produsele alese, adresa de livare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data.
Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al cereri de oferta urmanda ca dupa confirmarea disponibilitatii si pretului produselor, acestea sa fie colectate si pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul acestuia. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.
Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori trebuie specificat modelul sau culoare dorita in formularul de comanda, la sectiunea “NOTE COMANDA” In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale. Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa ‘Contul meu’ in sectiunea ‘Comenzile mele’.
CUM PLĂTEȘTI
Plata se poate face ramburs, online cu cardul bancar, prin card de credit sau debit.
Plata ramburs se face in numerar sau card, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea produselor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.
Daca ati ales metoda de plata ‘Card de debit sau de credit’ veti fi redirectionati catre Pagina Securizata a procesatorului de plati MobilPay, unde vi se va solicita sa completati informatiile despre cardul dumneavoastra.
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului ‘3D Secure’ elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile on-line, acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
LIVRARE
Livrarea se face in termen de 1-2 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii; exceptie fac perioadele cu un volum foarte mare de comenzi, unde termenul de livrare poate suferi modificari.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a ETOYS, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de ETOYS. Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului. In cazul in care ETOYS confera Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea ETOYS pentru respectivul Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare. Niciun Continut transmis catre Utilizator prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ETOYS si/sau al angajatului/prepusului ETOYS care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

FORȚA MAJORĂ
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGISLAȚIE UTILIZATA
Lege nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
Regulamentului 2016/679 al Parlamentului european și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date
Ordonanta nr. 130 (r1) din 31/08/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta